1. NAMEN
Namen dokumenta je opredeliti politiko podjetja Procesni inženiring na področju kakovosti, ki bo jasna in čim bolj konkretna.
Politika kakovosti podaja splošno podlago in usmeritve za sprejemanje odločitev pri vsakdanjem delu in na vseh ravneh delovanja podjetja, še posebej tistih, ki so povezane s kakovostjo. Politika določa obseg in meje sprejemljivega, ko se odločamo z namenom izvajanja konkretnih aktivnosti. Je podlaga za delovanje pri vsakdanjih situacijah in problemih, ki se ponavljajo in jih je potrebno sproti reševati.
2. PODROČJE VELJAVNOSTI
Politika kakovosti velja za podjetje Procesni inženiring d.o.o.
3. POLITIKA KAKOVOSTI
V podjetju Procesni inženiring verjamemo, da je kakovost ključnega pomena za poslovni uspeh. Zato smo jo vgradili v vse vidike našega delovanja. Na tej osnovi smo opredelili politiko kakovosti, ki je temelj sistema vodenja kakovosti podjetja in osnova za opredelitev ciljev kakovosti. Za oblikovanje, izvajanje, posodabljanje in komuniciranje politike kakovosti je odgovoren direktor podjetja, ki je njen prvi zagovornik. Ključni elementi našega odnosa do kakovosti so zajeti v načelih politike kakovosti. Ta načela so:
- Osredotočenost na odjemalce. Vrednost, ki jo ustvarjamo s svojim delom, delimo z našimi strankami. Ker smo pri tem soodvisni, smo se zavezali, da našim strankam dobavljamo izključno izdelke in storitve najvišje kakovosti. Ob tem je naš cilj, ne le da izpolnimo zahteve in pričakovanja naših odjemalcev, temveč da jih tudi presežemo.
- Angažma vodstva. Direktor podjetja in vodilni sodelavci so zavezani uresničevanju politike kakovosti. Prav tako so vodilni sodelavci zavezani zagotavljanju skladnosti poslovanja z zahtevami zakonodaje in podzakonskih aktov ter zagotavljanju skladnosti z zahtevami standarda ISO 9001. Direktor podjetja skrbi za razpoložljivost materialnih in nematerialnih virov, za ustrezne delovne pogoje in organizacijsko klimo, ki so potrebni za polni angažma in zavzetost naših sodelavcev z namenom izvajanja sistema vodenja kakovosti.
- Angažma zaposlenih. Stremimo k temu, da v naš kolektiv privabimo in obdržimo visoko motivirane in sposobne sodelavce. Ker smo inženiring podjetje, se zavedamo, da so za visoko kakovost naših storitev izjemnega pomena komunikativni in medosebnih stikov vajeni sodelavci. S pooblaščanjem, opolnomočenjem in stalnim izpopolnjevanjem sodelavcev želimo doseči njihovo polno vključenost v proces zagotavljanja kakovosti naših izdelkov in storitev, kakor tudi razvoj in nadgradnjo njihovih kompetenc.
- Procesni pristop in stalne izboljšave. Aktivnosti realizacije naših izdelkov in storitev izvajamo skozi jasno opredeljene procese, ki so vpeti v organizacijsko strukturo podjetja. Za te procese smo opredelili skrbnike, način izvajanja in pričakovane izhode, potrebne resurse in metode njihovega vrednotenja. S procesnim pristopom želimo doseči pravočasno, učinkovito in celovito dobavo izdelkov in izvedbo storitev. Skozi procese in njihovo vrednotenje spodbujamo na dejstvih utemeljeno odločanje, uvajanje korektivnih ukrepov in stalno izboljševanje procesov, kakor tudi izboljševanje naših izdelkov in storitev.
- Strokovnost in poklicna etika. Pri svojem delu zagovarjamo in zasledujemo privrženost strokovnosti, poklicnim standardom in profesionalni etiki. Od sodelavcev pričakujemo in spodbujamo sledenje spremembam in samoizobraževanje na področju svojega strokovnega dela. Zavedamo se, da brez teh prvin ni možno zagotavljati kakovostnih izdelkov in storitev našim odjemalcem.
- Razvoj odnosov s partnerji. Z nekaterimi odjemalci in dobavitelji dopolnilnih izdelkov in storitev smo razvili trdne, dolgoročne in na zaupanju temelječe odnose. Zavedamo se pomena teh odnosov za naše prihodnje poslovanje in razvoj. V prihodnje si želimo razvijati in krepiti kakovostne in poglobljene odnose tudi z novimi in za sodelovanje pripravljenimi organizacijami in posamezniki.
Politika kakovosti je dokument, ki smo ga opredelili v skladu s smotrom podjetja, v skladu z umeščenostjo podjetja v poslovno okolje in v skladu z našimi strateškimi usmeritvami. Dokument predstavlja izhodišče za določitev konkretnih ciljev na področju kakovosti.